29 Ekim 2011 Cumartesi

Hayallerimin en büyüğü ...



En büyük varlığım umudum...
Sevmekle çoğalır mı bi aşk...
Paylastıkça büyür mü...
Hani seni ilk günkü kadar seviyorum derler ya,
Oysa ben seni ilk günkünden kat kat kat daha fazla seviyorum.
Seni bugün bu kadar seviyorsam yıllar sonra ki sevgimi hayal bile edemiyorum..
Bugün cok anlamlıydı benim için.
Hayallerimin en büyüğüydü sevgilim bana yaşattığın....
Omzunda mutlulukta haykırıcasına ağlamak geldi içimden...
Ama ben kahkalar attım ...
Sen benim tahmin bile edemeyeceğim kadar seviyorsun beni...
Şükrediyorum sevgilim binlerce yüzbinlerce milyonlarca kez Allah'a
Böyle bir sevdayı bize layık gördüğü için.
Seni karsıma çıkardığı bizi birbirimize yazdığı için.



Ve bugünü anlamlı kılan CEMALİ ŞİMDİ UZAKLARDASIN.şarkısı bana bugünü unutturmayacak... 
Omuzunda dilediğim tüm dileklerin gercek olması dileğimle hep beni sev ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.