24 Aralık 2011 Cumartesi

Sonsuza kadar sev beni


Gece yarısını çoktan geçmiş zaman,
zaman başlı başına o kadar cabuk geçmiş ki
ömrümden tam 23 yıl bitmiş, annem gitmiş....
cocukluğum kalmış 90'larda....
şarkılar hala o günleri bir bir hatırlatmakta
Umutla tam 10 yıl geçmiş....
Koca bir ömür gibi,koca bir hayat
Büyük bir AŞK kalmış avuçlarımda...
Biriktirdiğim sevdanın tadını doya doya cıkaracağım koca bir ömür
sunulmuş ayaklarıma;
Ayaklarımdan alıp başıma taç ediyorum sevgilim seni
ve bir ömür sana geliyorum.
Senin yanında uyumak kadar uyanmanında hayalini kuruyorum.
Şarkılar söylemek istiyorum sana
dizinde uyuyup kucagında götürülmek istiyorum yatağımıza....
belki seninle bir annane bir babanne sen bir dede olana kadar
yaşamak istiyorum senden ayrılmak ve sana hiç bir zaman
HOŞCAKAL demek istemiyorum..
sen HEP VAR OL...
SENİ SEVİYORUM...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.