2 Eylül 2011 Cuma

Bayramın mübarek olsun ANNE

Sensiz ilk bayramımız ...
Senin sütlacın olmadan geçirdiğim ilk bayram anne...
Sabah kalktık yanına geldik dualar ettik sana...
Suladık üzerine dikilen çiçeklerini...
Konustum seninle anlattım öyle içimden gecen ne varsa...
Abim üzülmesin diye ağlayamadım anne...
Eve geldik öylece oturduk koltukta,
Sıradan bi gün gibi,artık cocuklar bile gelmiyor şeker toplamaya...
En yakınlarımız artık bize en cok uzak kişi oldular.
Sen gittin biz hem yetim hem çaresiz hemde kimsesiz kaldık anne
Bu bizim en zor bayramımızdı...
En şekersiz en tatsız bayram ..
Daha sensiz önümüzde kaç bayramımız var veya yok bilmiyorum.
Ben şimdiden cok özledim seni anne
Yokluğun oturuyor içimde
Burnumda bi sızı
Gözlerimden gözyaşı eksik olmuyor
İçimde hep bi yangın bi hüzün..
Ama sen sakın üzülme Umut var annem...
Öpüyorum ellerini anneciğim Bayramın mübarek olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.