7 Kasım 2011 Pazartesi

Hayırlı bayramlar anne

Dünyanın en güzel annesi,
Bayramın mübarek olsun dilerim yerin cennet olsun...
O pamuk ellerinden öpüyorum.
O yeşil gözlerini artık göremiyorum ama
eğer görebilseydim seni yanında hiç ağlamazdım.
Eğer olsaydın eskisi gibi davranmazdım.
Kalsaydın yanımda ben daha iyi olurdum anne...
Gidişin dün gibi mıhlanmış aklımda...
Ölümünü seyretmek kadar acı veren hiç birşey olmamıştı...
Anne dedim ya, anne gidiyorsun...
Gözlerini açtın efendim kızım ağlama sakın dedin ya;
Unutamıyorum.
Sonra attım kendimi odadan yattım bir sedyeye bekledim gidişini...
ve gittin..
Ben bakmadım sana üstüne beyaz çarşafı çektiklerini görmemek için girmedim içeri, O buz yere götürürlerken seni arkamı döndüm.
Öldüğün yüzüne hiç bakmadım anne...
Ben seni hep kırmızı yanaklarınla hatırlamak istedim.
Solgun yüzüne bakamazdım affet beni anne....
Bütün güzellikler sizlerle olsun...
Özle beni olur mu çünk ben seni çok özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.