5 Ocak 2012 Perşembe

Can Arkadaşım



Ufak tefek bir insan tanıdım,
Yüreği yüzü kadar güzel olan bir insan,
Yanımdayken 40 yıllık dostum,uzaktayken 40 yıl kadar özlediğim,
Duygularınında sözleri kadar gerçek olduğuna inandığım
Hayatın ona getirdikleriyle savaşmaya hazır olan biri,
Kızıl saçlarıyla, sıcacık bakan gözleriyle seviyorum onu,
Bana kendini anlattığı için güveniyorum ona...
Yardımların en büyüğü geliyor içimden
Değerlerin en büyüğünü hak ettiği için 
gönlümdeki büyük yeri,
Hayat dilerim ki bize güler
Ona güler,onu sever...
Kalbinden olan, aklından geçen tüm isteklerinin gerçek olması dileğimle...
Var olduğum sürece yanındayım, küçük ellerini kalbimden çekmediğin sürece canındayım.
Ayşe'lerin en güzeli...
Can arkadaşım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.