18 Şubat 2012 Cumartesi


Ne kadar çok yazarsam yazayım içimdekileri,
Söylenmiş bütün kelimelerden daha çok seviyorum seni,
Daha çok özlüyorum...
Gözlerine bakmak için, çarpan kalp atışlarımı duyuyorum.
Bi yanım,bir dalım, koca çınarım çilek kokan baharımsın...
Kalbimin tahtını 10 yıl önce ele geçirmiş kahramanımsın...
En çok senin yanında oldu mutluluklarım...
Gülüşlerimin en içten gelişiydi sevinçlerim...
Aşkı iliklerimize kadar yaşamanın verdiği şeker tadıyla hala doyamadım sana...
Nişanlı olarak gecirdiğimiz 14 Şubat'ımız hayatımın en güzel günlerinden biriydi..
Süprizin mucize kadar güzeldi...
Sen en büyük Armağan hediyen de senin kadar değerli olarak hep boynumda olacak 
Teşekkürler sevgilim...
Hayat seni bana getirdiği için Teşekkürler ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.