12 Haziran 2012 Salı

Kırık Kalpler Durağında İnecek Var


İnsanları anlamak mı daha zor, yada onları olduğu gibi kabul etmek mi?
Çelişkideyim yine
Güvenmek veya güvenmemek arasında ezilmekte sıkışmakta bi yerlerdeyim.
Kendi hatalarım var evet keşke yapsaydım demek isterdim.
Ama olacaksa eğer sen istediğin kadar iste ne farkederki?
Kırılmak kızmak kadar acımasız aslında
İkiside benim ruh halimi büsbütün bozmakta..
Bütün güzel sözlerin ardından gelen acımasız çıkışlar bütün mutlulukları götürmekte..
Neyse deyip geçmelimiyim yine
Yoksa soğuk mesafeler yaratıp gülüyormuş gibi yapmalıyım?
Yoruldum galiba
Arkama yaslanıp içimden geldiğince ağlamak istiyorum
İçimden geliyor ama hep susuyorum.
Beni Allah yarattı babamdan oldum annemden doğdum
Ama tektim dünyaya geldiğimde
Her insan kendi yaptılarından sorumludur.
Öyleyse bende birgün öleceksem tek gideceğim
ve sizin bütün kırdıklarınızı kalbimde götüreceğim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.