10 Nisan 2012 Salı

Aslında farklı hayallerim yoktu,herkesin düşlediği şeylerle aynıydı belkide..
Birşeyi hayal edersiniz tam ortasında bulurken kendinizi bi tuhaflık hissedersiniz.
Olduğunuz yerde mutlu, bulunduğunuz yerde mutsuzsunuzdur.
İlginç değil mi?
Hissettiklerim tamda böyle işte..
Frklı insanlar tanıdım burda,farklı hayatların acılarına şahit oldum.
Çaresizlik gözlerinden okunurken onlarla beraber akan gözyaşlarına şahit oldum.
Acımasız insanların varlığına şahit oldum.
Yanımda olmalarından ve benimde onlar gibi olmam istediklerine sahit oldum.
Herkes bir değil herkes aynı değil herkes benim gibi değil...
Herkesle düşlerim aynı ama düşlediğimiz ayrıntılar farklı...
Bir ömür hepimize yetecek kadar sağlık ve huzur diliyorum..
Bide bir ömre yetecek vicdan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.